تعمیر یخچال شرق تهران

تعمیر یخچال شرق تهران

تعمیر انواع یخچال ها بوش،ال جی،سامسونگ،هیمالیا،سینجر،مابه،هیتاچی،ایگه،سیلور،یخساران،امرسان،اسنوا،جنرال،دوو،اریستون و… شناسایی ایرادات انها و رفع مشکل با کمترین هزینه و سریع ترین زمان 09124099201 همراه با ارایه ضمانت نامه کتبی.

تعمیر انواع یخچال ها

لیست ارور های یخچال فریز ها

رفع و دلیل ارور f1 f2 f3 f4 f5 f6 f7 f8 h h1 h2 h3 h4 5h

 

تاریخچه یخچال‌ها و فریزرها

یخچال‌ها و فریزرها از جمله اختراعاتی هستند که زندگی روزمره ما را دگرگون کرده‌اند. این دستگاه‌ها، که برای خنک نگه داشتن و نگهداری مواد غذایی به کار می‌روند، از ابتدایی‌ترین شکل‌های خود تا به امروز تحولات بسیاری را تجربه کرده‌اند.

ابتدایی‌ترین شکل یخچال‌ها

ایرانیان باستان از اولین مردمی بودند که شکلی از یخچال‌های تبخیری را با استفاده از فضاهای ذخیره‌سازی زیرزمینی اختراع کردند. این یخچال‌ها، که به نام یخدان‌ها شناخته می‌شوند، از ساختارهای گنبدی و بادگیرهایی برای خنک‌سازی استفاده می‌کردند.

تکامل یخچال‌ها در قرن ۱۹

در قرن نوزدهم، با پیشرفت‌های صنعتی، یخچال‌های مکانیکی و برقی جایگزین روش‌های سنتی شدند. اولین یخچال مکانیکی در سال ۱۸۴۱ توسط جان گوری ساخته شد. این دستگاه‌ها از گازهایی مانند آمونیاک برای خنک‌سازی استفاده می‌کردند.

یخچال‌های خانگی و تجاری

یخچال‌های خانگی در اوایل قرن بیستم به بازار آمدند و با کاهش قیمت‌ها و افزایش امنیت، محبوبیت زیادی پیدا کردند. یخچال‌های تجاری نیز که برای استفاده در فروشگاه‌ها و صنایع غذایی طراحی شده بودند، پیش از یخچال‌های خانگی وارد بازار شدند.تعمیرات برد این یخچال ها تخصص ماست.

نقش فریزرها

فریزرها، که دمایی پایین‌تر از نقطه انجماد آب تولید می‌کنند، نقش مهمی در نگهداری طولانی‌مدت مواد غذایی دارند. امروزه، فریزرها به صورت جداگانه یا ترکیبی با یخچال‌ها در دسترس هستند و دمایی بین منفی ۲۳ تا ۱۸ درجه سانتیگراد را حفظ می‌کنند

این مقاله تنها بخش کوچکی از تاریخچه پیچیده و جذاب یخچال‌ها و فریزرها را پوشش می‌دهد. امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد.

هزینه تعویض موتور های یخچال های هیمالیا بسار پایین است.در بازار انواع مختلفی از یخچال‌های برند هیمالیا وجود دارد که شامل مدل‌های ساید بای ساید، کمبی، دوقلو، و تک درب می‌شوند. برخی از مدل‌های موجود عبارتند از:

  • یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوتی ایکس ویژن مدل TS666-AWD/ASD
  • یخچال و فریزر ۲۶ فوت ایکس ویژن مدل TT582-AWD/ASD
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت ایکس ویژن مدل TF541-AWD/ASD
  • یخچال و فریزر ۲۲ فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h
  • یخچال و فریزر دوقلو ۱۷ فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a

 

برای مشاوره رایگان برای دانستن قیمت تعویض موتور انواع یخچال ها تماس بگیرید 09124099201 :

یخچال‌های دوو در انواع مختلفی تولید می‌شوند که شامل مدل‌های ساید بای ساید، دوقلو، فریزر بالا و فریزر پایین هستند. برخی از مدل‌های محبوب عبارتند از:

  • یخچال فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3330MW
  • یخچال فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل DLF-2032MW / DLR-2032MW
  • یخچال فریزر ساید بای ساید 35 فوت دوو مدل DS-3730MW
  • یخچال فریزر 28 فوت دوو مدل DB-2922SS
  • یخچال فریزر ساید بای ساید 29 فوت دوو مدل DS-3020MW

تعمیرکار یخچال فریزر شرق تهران وشمال شرق

یخچال‌های اسنوا و تعمیر برد آن

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =